Thursday 9 November 2017

Forex trading training in johannesburg


Dzień dobry Johan. Od 2 do 3 tygodni zajmowałem się sprzedażą i dopiero co w zeszłym tygodniu zacząłem robić prawdziwe pieniądze. Do tej pory udało mi się zachować moją kapitał i zarobić na obu kontach (Demo i Real). Jestem przekonany, że wkrótce będę stabilny i konsekwentny w stosowaniu metod handlu. Uważam, że straty stopu (sl) i czasami zyski (tp) linie bardzo pomocne wkrótce po wejściu w handel. Określam moje cele i granice dla każdego handlu i staram się trzymać się ich, nie będąc zbyt chciwy i emocjonalny. Moja jedyna słabość w tej chwili zaczyna się w handlu późno i wychodząc z pracy późno, ale jestem zajęty pracą nad tym. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Ive grał wokół i Im teraz przekonany, że metody nauczyłeś mnie bez wątpienia na miejscu. Od teraz skupię się na rosnącym koncie na prawdziwe pieniądze. Szanowny Panie Johan van Jako chętnie dziękuję za doskonały kurs szkoleniowy, który przedstawiłeś mi w grudniu 2017 roku. Od miesięcy zacząłem od handlu trzy miesiące temu podwojono rozmiar mojego konta. Dziękuje bardzo. Chcę tylko wyrazić serdeczną wdzięczność za czas i wysiłek, aby pomyślnie i z dokładnością przekazywać wiedzę z zakresu handlu forex podczas treningu z Tobą. Po raz pierwszy rozumiem, dlaczego robię transakcje w przeciwieństwie do poprzednich transakcji, które ślepo. I tak jak pani zauważyła, teraz mogę wiedzieć, co robi rynek z wyższym poziomem prawdopodobieństwa (mimo że nadal podlegają innym czynnikom poza kontrolą człowieka). Od 1 listopada 2017 r. Byłem handlowcem demo i zrealizował 38 transakcji handlowych, a 26 z nich zakończyło się sukcesem. Muszę przyznać, że w niektórych z tych strat złamałem niektóre z zasad. Chciwość i strach przed utratą są głównym powodem. Jestem przekonany, że bez wątpienia, że ​​z Twoją strategią i trzymając się zasad, mogę to zrobić profesjonalnie i porzucić moją pracę w ciągu dnia. Będę żyć w styczniu 2017 r. I teraz jestem pewny siebie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Myślę, że ktokolwiek (Początkujący lub Profesjonalny) powinien wziąć swój kurs. będzie to niewiarygodny punkt zwrotny w ich życiu, tak jak dla mnie. Dziękuję i niech Bóg Ci błogosławi i twoją rodzinę. Zachęcamy do skorzystania z tego jako zalecenia dla Twojego szkolenia. Z poważaniem, naprawdę znalazłem kurs handlu forex najbardziej pouczające i pomocne. To, czego nauczyłeś mnie, stanowi podstawę mojego handlu. Bez twojego szkolenia nigdy nie byłbym w stanie handlować z sukcesem, jaki miałem. Co więcej, to wsparcie, które mi dałeś po zakończeniu kursu: zawsze zacząłem słuchać lub wyjaśniać mi, kiedy zacząłem samodzielnie prowadzić handel. To dużo warte, a tym samym sprawia, że ​​kurs jest lepszy pod względem wartości w porównaniu do oferowanych kursów, które obciążają znacznie więcej i dają znacznie mniej. Twój system naprawdę działa. Odkryłem, że gdy wychodzę z twojego systemu handlowego, mam złe wyniki. Jednak jak tylko wrócę do tego, czego mnie nauczyłeś, stwierdzam, że mam większe prawdopodobieństwo sukcesu. Handel jest trudny (coś, czego nieustannie mnie przypominasz), ale twój kurs dał mi przewagę, że muszę odnieść sukces jako przedsiębiorca. Prosimy o skorzystanie z tego listu jako zalecenia dla innych, biorąc pod uwagę kurs FX Masters. Jeszcze raz dziękuję Johanowi, South Africas TYLKO podstawowy FOREX TRADING COACH Co to jest FOREX Kim jesteśmy? Zespół trenerów handlu forex składa się z wysoko wykwalifikowanej i wyszkolonej fundamentalizmu, która ma ponad (9) lat doświadczenia w handlu Forex. Założyciel i CEO, Reiaan Hobson, uczył i szkolił ponad 3000 osób w całej Afryce Południowej, a nawet tak daleko, jak Nowa Zelandia. Filozofia coachingu Reiaans kręci się wokół nauczania w Twoim imieniu. Reiaan wprowadza ważne lekcje, których nauczył się na temat handlu, aby zapewnić, że inwestorzy osiągają ostateczny sukces. Jako pierwsza firma na świecie, która otrzymała zarejestrowaną monetę Forex, staramy się tworzyć bogactwo poprzez rozległy 4-dniowy, czysty kurs podstawowy. Nie jest to szybki program Szybki rozwój Nasz sprawdzony współczynnik 96 sukcesów wynika z budowy solidnej podstawy wiedzy, która umożliwia naszym klientom zrozumienie wskaźników, które kontrolują zmiany na rynku, zapewniając: Interaktywny coaching walutowy Małe klasy umożliwiające ścisły monitoring Platforma Miernik siły walutowej Kompleksowe notatki After-class komunikacji błyskawicznej wiadomości i mentoring Co to jest Podstawowe Trading Who Forex Trading Trading Online szkolenia Tutaj w Complete Trader youll znaleźć 4 kompleksowe kursy forex dla osób, które chcą rozpocząć na rynku forex handlu. Zakres kursów prowadzony jest z naszych biur w Blouberg, Cape Town. Z doświadczeniem na rynkach od 2003 roku jestem w pełni przygotowany, aby szkolić różne strategie i techniki, aby dać Ci pełne zrozumienie rynków walutowych. I tylko kiedykolwiek uczę systemów, które rzeczywiście sprzedawane w sobie, aby zapewnić, Im dając wszystkim klientom dokładne i wiarygodne lekcje, które mogą zabrać i wprowadzić do praktyki się. Jedną z największych skarg, słyszałem, jest to, że większość innych kursów szkoleniowych forex tam tylko uczyć jednego systemu. Tutaj w serwisie Complete Trader zapewniamy lepsze zrozumienie rynku, dzięki czemu można dostosować lub stworzyć system, który będzie dla Ciebie skuteczny. Tutaj na naszej stronie znajdziesz listę szczegółowych informacji na temat forex, podstawowych informacji na temat handlu forex, szczegółowej listy naszych kursów i informacji o mnie. Była jedną z wiodących firm w Cape Town oferujących takie usługi szkoleniowe i zdecydowanie zadbać o to, aby wszyscy nasi klienci pozostawili zadowolenie ze szkoleń, które zostały im dostarczone. Jakie są korzyści z handlu forex 8211 Rynki są otwarte 24 godziny i 5 dni w tygodniu. 8211 Wysoka płynność, która pozwala na szybkie przeliczanie gotówki bez żadnego obniżenia cen. 8211 Możesz otworzyć konto demo za darmo, aby pomóc zrozumieć rynek przed zainwestowaniem pieniędzy w niego. 8211 Masz całkowitą kontrolę, co oznacza, że ​​możesz w dowolnym momencie przystąpić do rynku lub zamknąć rynek. 8211 Rynek może być przedmiotem obrotu w dowolnym miejscu. Wystarczy podłączyć komputer i internet. 8211 Żaden handel handlowy nie jest taki sam, więc można ustawić własne wzorce i systemy, które będą dla Ciebie najlepsze. To tylko niektóre z korzyści dla handlu forex, ale pamiętaj, że jest to gra wysokiego ryzyka. Tylko z pełnym zrozumieniem, jak funkcjonują rynki, które możemy dostarczyć, zaczniesz widzieć wyniki. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące naszych kursów lub Forex, nie wahaj się z nami skontaktować.

No comments:

Post a Comment